17 Temmuz 2015 Cuma

Clash of Clans - Sihirbaz - Kimdir? Özellikleri nelerdir ?

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere golem ve devle birlikte çok fazla kullanılan bir askeri tanıtacağım, yani sihirbazları tanıtacağım.Sihirbazlar çok fazla hasar vermeleriyle bilinir.Ve önlerinde savunma olarak golem vb asker varsa bütün köyü yerlebir ederler.Bu özellikleriyle sihirbazlar en çok kullanılan askerlerdendir.Klan savaşlarında oldukça fazla kullanılırlar.Bende size golem ve pekka ile birlikte kullanmanızı öneriyorum :)
Sihirbazlar 1.seviyede saniye başına 50 hasar verirler canlarıda 75tir. Eğitim maliyetleri ise 1,500 iksirdir. 2.seviye sihirbazlar saniye başına 70 hasar verirken canları 90dır. Eğitim maliyetleri 2,000 iksirdir.Labaratuarda 150,000 iksir ile 1 günde gelişirler. 3.seviye sihirbazlar saniye başına 90 hasar verirler.Canlarıda 108dir.Eğitim maliyetleri ise 2,500 iksirdir.Eğitim maliyetleri ise 2,500 iksirdir.Labaratuarda 450,000 iksire 2 günde gelişirler. 4.seviye sihirbazlar saniye başına 125 hasar veririler .Canlarıda 130 dur. Eğitim maliyetleri 3,000 iksirdir.Labaratuarda 1,350,000 iksire 3 günde gelişirler.5.seviye sihirbazlar oldukça güçlüdür.saniye başına 170 hasar verirler.Canları 156dır.Eğitim maliyetleri 3,500 iksirdir.Labaratuarda 2,500,000 iksire 5 günde gelişirler. 6.seviye sihirbazlar 180 hasar verirler.Canları da 164tür.Eğitim maliyetleri ise 4,000 iksirdir. Labaratuarda 7,500,000 iksire 10 günde gelişirler.
  Sihirbazlar her seviyede ,oyuncular tarafından oldukça kullanılan bir askerdir.En çokda 5. seviye olanı kullanılır.Çünkü özellikleri 6.seviyeye oldukça yakındır ve köy binası 9 iken açılır.Köy binası 9 olan kullanıcılar tarafından 5.seviye büyücüler oldukça fazla kullanılmaktadırlar.Kendinize iyi bakın bir sonraki yazımızda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Clash of Clans - Şifacı - Healer - Kimdir? Özellikleri Nelerdir?

   Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere clash of clans oyunundan şifacı askerini tanıtacağım.Bu askerin adındanda anlaşılacağı gibi askerleri...