13 Temmuz 2015 Pazartesi

Clash of Clans - 8.Seviye Köy binası - Ganimet Koruma Düzeni ( best TH8 anti-air anti-giant farming base )

  Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere köy binası 8.seviye olanlar için köy düzeni göstereceğim.Bu düzen tamamen bana aittir. Herşeyi maksimum ganimet koruması için özenle dizdim.Bu düzeni kullanırken özelliklede kara iksiri en fazla korudum.Bu düzeni güvenle kullanabilirsiniz :) Şimdide düzenin duvar dizilimini inceleyelim.

  Gördüğünüz gibi muhteşem bir simetrisi var.Bu düzen bana göre 8.seviye köy binasında kullanılabilecek en iyi düzenlerden biri.Düzen bana ait olduğu için,size saldıranlar önce şaşıracaklardır ve saldırırkende zorlanacaklardır.Şimdide düzenin tamına bakalım.
Ortadaki kara iksir deposunu üç adet sihirbaz kulesi üçgensel şekilde koruyorlar. Hava savunmalarıda üçgensel bir şekilde ejderler için maksimum korumada dizildi.Havanlar dörtgensel şekilde dizildi.Klan kalesi için teslalar konuldu , böylece klan kalesini çıkarmak isterlerken teslalar buna engel olacak.Altın depoları üçgen şekide dizildi.İksir depolarıda üçgen şekilde dizildi.Okçu kuleleri beşgensel şekilde dizildi.Toplar da beşgensel şekide dizildi.köyün tamamı binalarla çevrildi.Barbar kral birçok depoyu koruyacak şekilde merkezin yanına konuldu.
  Bugünde bir düzen incelememizin sonuna geldik.Bir sonraki makalemizde görüşmek üzere bol ganimetler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Clash of Clans - Şifacı - Healer - Kimdir? Özellikleri Nelerdir?

   Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere clash of clans oyunundan şifacı askerini tanıtacağım.Bu askerin adındanda anlaşılacağı gibi askerleri...